ممبران 4 اینچ ونترون Vontron مدل ULP11-4021 مشاهده عکس بزرگتر

ممبران 4 اینچ ونترون Vontron مدل ULP11-4021

Vontron-ULP11-4021

جدید

6 ریال

ممبران 4 اینچ ونترون

  • مشتریان وفادار با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید
  • سوالی دارید ؟ در مورد این محصول سوالی دارید ؟ با پشتیبانی فروشگاه ما تماس بگیرید ، در خدمتتان هستیم
  • راهنمای خرید آنلاین راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • نماد تجارت الکترونیک

    با خاطر آسوده خرید کنید

فیلتر ممبران 4 اینچ Vontron مدل ULP11-4021

ممبران 4 اینچ ونترون (Vontron) مدل ULP11-4021  بر منطق و پایه تکنولوژی Co Ltd ساخته شده است جهت تصفیه آب های لب شور در دستگاه های تصفیه آب کاربرد دارند و از آن ها برای دفع و از بین بردن نمک آب های سطحی و زیر زمینی استفاده می شود. فیلتر ممبران های ونترون از دسته ممبران های کم فشار می باشد و با به کارگیری از آن ها در سیستم های تصفیه آب صنعتی موجب کاهش مصرف انرژی و هزینه های عملیاتی سیستم می شود.

فیلتر ممبران های 4 اینچ با توجه به ساختاری دارد قابلیت نمک زدایی 99.5 درصدی دارد. ممبران های ونترون از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند و بر اساس پارامترهایی که دارند از تنوع بالایی برخوردار می باشند از این رو، پیشنهاد می شود هر فیلتر ممبران ونترون را در محدوده مشخصات مربوط به آن مورد استفاده قرار دهید.

ممبران 4 اینچ ونترون Vontron مدل ULP11-4021 

مزایای ممبران 4 اینچ ونترون (Vontron) مدل ULP11-4021

  • این دسته از ممبران ها، از ممبران های بسیار کم فشار می باشند و استفاده از آن ها باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه های عملیاتی می شود.
  •  بر پایه تکنولوژی Co Ltd ساخته شده است.
  • ممبران های ونترون طول عمر بالایی دارند.
  •  قادر به استفاده از آن ها در شرایط عملیاتی متفاوت می باشد.
  • قابلیت دفع و حذف نمک با اندازه 99.5 درصدی را دارد.

اطلاعات فنی ممبران 4 اینچ Vontron مدل ULP11-4021

مدلسطح فعال غشای ممبراننرخ جریان آب تصفیه شدهدرصد پایدار دفع نمکحداقل درصد دفع نمک
ULP11-40213/3 متر مربع3/78 متر مکعب در روز98%97/5%

 

حداکثر فشار عملیاتی600 psi
حداکثر جریان آب خوراک16 gpm (3/6 متر مکعب بر ساعت)
حداکثر دمای سیال45 درجه سانتی گراد
حداکثر SDI آب خوراک5
PH در هنگام عملکرد معمول سیستم2-11
PH در زمان شستشوی شیمیایی1-13

چند نکته مهم برای استفاده از فیلتر ممبران ونترون مدل ULP11-4021

1- باید دقت کنید که هر ممبران تصفیه ونترون باید در محدوده مشخصات اعلام شده توسط سازنده خود مورد استفاده واقع شود.

2- جریان اسمی سیال در جدول مشخصات ممبران های ونترون مشخص شده است، اما ممکن است در هنگام عمل تصفیه آب جریان سیال در ممبران 15 درصد کمتر یا بیشتر باشد.

3- فیلتر ممبران های ونترون قبل از ارائه و عرضه توسط

فیلترهای ممبران ونترون قبل از ارائه، توسط کمپانی تولید کننده آزمایش می شوند، تا از نظر سطح کیفی و عملکرد هیچ مشکلی نداشته باشند. ممبران های ونترون برای جلوگیری از رشد آلاینده های میکروبی در ساختار، در محلول هیدروژن 10 درصد قرار می گیرند.

4- اگر نیاز به توقف عملکرد دستگاه می باشد، فیلتر ممبران را باید در محلول های نگهدارنده قرار دهید، این موضوع برای جلوگیری از رشد آلاینده های میکروبی و میکروارگانیسم ها در ساختار ممبران اهمیت زیادی دارد.

6- برای راه اندازی فیلترهای ممبران ونترون، فلاشینگ ممبران به اندازه 15 تا 25 دقیقه با فشار کم و در ادامه شستشوی ممبران با فشار بالا و به اندازه 60 تا 90 دقیقه اهمیت زیادی دارد.

* آب خروجی از فیلترهای ممبران ونترون را در یک ساعت اول مصرف نکنید.

7- استفاده از محلول های غیر مجاز می تواند باعث بروز آسیب به ساختار ممبران های ونترون شود. برای شستشوی ممبران های ونترون تنها از محلول های مجاز استفاده کنید.

ممبران 4 اینچ ونترون Vontron مدل ULP11-4021 

نکات مهم برای خرید ممبران های تصفیه آب صنعتی ونترون

ممبران های تصفیه آب صنعتی با تنوع بالایی با توجه به پارامترهای مختلف طراحی و تولید شده اند. با توجه به این انتخاب ممبران مناسب برای سیستم تصفیه آب، ممکن است کمی دشوار باشد. این موضوع باعث شده تا توجه به برخی نکات برای خرید ممبران های تصفیه آب صنعتی اهمیت زیادی داشته باشد:

1- به عنوان اولین نکته بهتر است به این موضوع توجه کنید که خرید ممبران اصل با هر برندی که باشد تا حد زیادی حائز اهمیت می باشد. بر همین اساس توصیه می شود ممبران را از فروشگاه های معتبر که ضمانت دهنده اصالت کالا هستند تهیه کنید.

2- در مرحله بعد باید به بررسی دقیق مشخصات و نکاتی بپردازید که کمپانی تولید کننده همراه با محصول ارائه می کند. این موضوع به شما کمک می کند بهترین نوع ممبران را با توجه به سیستم انتخاب کنید.

3- بهترین راهکار برای خرید ممبران های تصفیه آب صنعتی استفاده از مشاوره افراد متخصص در این زمینه می باشد. فروشگاه معتبر در کنار ارائه محصولات با سطح کیفی بالا، امکان دریافت مشاوره را هم در اختیار شما قرار می دهند.

فیلترهای ممبران صنعتی به دلیل وارداتی بودن، قیمت مشخصی ندارند، با توجه به این برای اطلاع از قیمت فیلترهای ممبران تصفیه آب صنعتی باید با کارشناسان تصفیه آب در ارتباط باشید.

 

 

چرا ممبران 4 اینچ ونترون (Vontron) مدل ULP11-4021؟

ممبران 4 اینچ ونترون مدل ULP11-4021 در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی برای تصفیه آب لب شور تولید شده و از نوع ممبران های فوق العاده کم فشار می باشد. این موضوع باعث شده تا با تعبیه در سیستم تصفیه آب صنعتی، کاهش مصرف انرژی و هزینه های عملیاتی سیستم را داشته باشد. با توجه به این استفاده از فیلترهای ممبران سری ULP ونترون می تواند افزایش راندمان کلی سیستم را به دنبال داشته باشد.

ممبران های تصفیه آب صنعتی ونترون تولید شده بر اساس Co Ltd هستند و بر همین اساس دارای سطح کیفی بالایی می باشند و طول عمر مطلوبی دارند. کمپانی ونترون، تنوع بالایی در تولید ممبران های صنعتی دارد، به همین دلیل بهتر است برای خرید ممبران ونترون با افراد متخصص برای دریافت مشاوره در این زمینه در ارتباط باشید. مهم ترین نکاتی که برای خرید ممبران باید به آنها توجه کنید، سطح کیفی و اصالت ممبران، برند، مشخصات و... می باشد.

وب سایت واترسولوشن ضمن ارائه محصولات با برندهای مختلف، امکان دریافت مشاوره رایگان و ارتباط با کارشناسان تصفیه آب را هم برای شما فراهم کرده است. اگر قصد خرید ممبران های تصفیه آب صنعتی دارید، به سایت واترسولوشن مراجعه کنید.

نوع ممبرانممبران RO
ابعاد (قطر* طول)(3.9*21) اینچ
سطح موثر فیلتراسیون3/3 متر مربع
میزان حذف املاح98 درصد
حداکثر دمای کاری۴۵ درجه سانتی گراد
حداکثر فشار کاری600 psi
حداکثر جریان آب خام ورودی۱۶ gpm (۳/۶ متر مکعب بر ساعت)
محدوده PH قابل قبول عملیات پیوسته2 تا 11
محدوده PH زمان شستشو 30 دقیقه1 تا 13
حداکثر میزان قابل قبول کدورت آب5
جنسپلی آمید

محصولات مرتبط